Deze medewerkers spreken zich uit over Ahold Delhaize.
< 1 minuutCSRD: Nieuwe regels voor bedrijven
4 minutenBol.com: Moeten we ons zorgen maken over online winkelen?
4 minutenNieuwe vacatures voor de teams van Milieudefensie Jong!
< 1 minuutGet involved als campaigner, content designer of community-builder! Er staan nieuwe vacatures open voor onze commissies. Bouw jij mee aan een klimaatrechtvaardige samenleving? Check hier onze vacatures!
Vacature: Campagne-team
2 minutenVacature: campagne-team Milieudefensie Jong is op zoek naar een campagne-voerder! Wil jij grote vervuilende bedrijven aanpakken? Bedenk jij de meest creatieve, brutale en impact-volle acties? Of wil je leren hoe je de krant haalt? Dan zoeken we jou! Wat achtergrond Milieudefensie Jong werkt aan een klimaatrechtvaardige wereld. Dat betekent dat we niet alleen eisen dat grote bedrijven minder CO2 uitstoten, maar ook dat inheemse mensen weer zeggenschap krijgen over hun leven en omgeving, biodiversiteit wereldwijd beschermd en versterkt wordt en koloniale systemen afgebroken worden. Op dit moment voeren we campagne om 29 vervuilende bedrijven groener te maken. Zij moeten een
JMA wordt Milieudefensie Jong!
< 1 minuutTransparantie in ketens: zo moeilijk is het niet
5 minutenHoe run je een duurzaam bedrijf?!
< 1 minuutDat fast fashion vervuilend is, dat weten we. Maar waar koop je makkelijk duurzame kleding?! Daar liepen de vriendinnen Noor, Marcella en Melissa ook tegenaan. En dus begonnen ze een website: Project Cece. Een soort Zalando voor duurzame kleding. Wat komt er kijken bij het runnen van een duurzaam bedrijf? Moeten we niet juist mínder kleding gaan kopen? En hoe ga je om met marketing en reclame? Deze vragen stelden wij Noor Veenhoven, mede-oprichter van Project Cece. Neem een kijkje op hun website: projectcece.nl En dwing ook grote bedrijven als Ahold Delhaize om duurzamer te worden: jma.org/petitie-aholddelhaize